DANE PERSONALNE
IMIĘ: Uno
NAZWISKO: Aburame
KLAN: Aburame
WIEK: 365 jesień
PŁEĆ: Shinobi
WZROST I WAGA: 172cm|63kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Uno jest wysokim, postawnym młodzieńcem który pochodzi z klanu Aburame. Posiada parę blizn nabytych podczas swoich treningów. Jedna z nich znajduje się na jego twarzy (a dokładniej na lewym policzku), zaczyna na wysokości brwi, a kończy na brodzie. Kolejnym jego znakiem szczególnym są kolczyki których ma 3 (dwa w wardze, a jeden w przegrodzie nosowej). Chłopak posiada długie ciemne włosy, sięgające mu do połowy pleców, które zazwyczaj zaczesuje w taki sposób by leżały na jego ramionach. Jest ubrany w szary bezrękawnik, który dobrze przylega do jego ciała oraz ciemne spodnie, poprzecinane i wytarte w wielu miejscach. Nosi również - jak inni członkowie jego klanu - czarne okulary.
UBIÓR: Cechą charakterystyczną stroju Uno jest stary, szary płaszcz zapinany pod szyją, który ze względu na swój wiek posiada wiele rozdarć i dziur. Jego rękawy zawsze zwisają bezwładnie po bokach ponieważ chłopak nie lubi w nich walczyć. Pod nimi ma szary bezrękawnik, bez żadnych specjalnych dodatków. Na nogach ma ciemne spodnie, które są dość luźne i nie przylegają do jego ciała. Dolne odzienie spięte jest pasem, przy którym znajduje się saszetka na książkę oraz małe przedmioty na nogach. Chłopak nosi również wysoko sznurowane buty, które są szaro-czarnej barwy. Poza podstawowymi częściami garderoby ma 3 kolczyki, dwa w górnej wardze, jeden w przegrodzie nosowej, oraz czarne okulary, które są cechą charakterystyczną jego klanu.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Blizna na lewym policzku, kolczyki, czarne okulary oraz długie włosy.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Uno ze względu na miejsce w którym się wychowywał, nie nabył ogłady w kontaktach z ludźmi przez co źle czuje się w większej grupie, a tym bardziej w samych miastach. Kolejną dość widoczną u niego cechą jest oszczędność w słowach. Chłopak jak ma już coś powiedzieć stara się to zrobić jak najszybciej i przy użyciu jak najmniejszej liczby słów. Uno ceni sobie ludzi, którzy troszczą się o swoich bliskich oraz zwierzęta. Zaufanie mężczyzny nie jest ciężko zdobyć, ale jak się je utraci można go już nie odzyskać. Chłopak w obronie przyjaciół i bliskich, gotów jest poświęcić swoje życie, walcząc do samego końca.
NAWYKI: Poprawianie włosów
NINDO: Chroń to co Ci bliskie z całych sił, bo możesz kiedyś to stracić
HISTORIA: Uno wychowywał się w spokojnej chacie w środku lasu z dala od cywilizacji. Jego rodzice byli zwykłymi zielarzami, stąd wiódł spokojne, sielankowe życie. Większość swojego dzieciństwa spędzał na wędrówkach po Prastarym Lesie w którym się wychowywał. Gdy miał 8 lat jego Tata postanowił rozpocząć z nim treningi, dzięki którym mógłby zostać Shinobi. W trakcie jednego z takich treningów miał za zadanie odnaleźć swojego ojca, który ukrył się gdzieś zdała od domu. W trakcie poszukiwań Uno zapuścił się bardzo daleko aż dotarł do Tajemniczego Lasu, gdzie natrafił na grupę dziwnie ubranych osób, które go następnie zaatakowały. Chłopiec próbował uciec, ale nie odniosło to skutku. Jedna z tych osób raniła chłopca ostrzem, rozcinając jego skórę na twarzy, co w efekcie pozbawiło go przytomności. Gdy ranny młodzieniec się ocknął, była już noc, a leżał ranny na ziemi pozostawiony przez przeciwników, którzy uznali że już nie żyje. Uno wracając do domu, po drodze natknął się na ciało człowieka. Po podejściu do niego okazało się, że był to jego ojciec. Młodzieniec szybko wyruszył w dalszą drogę, docierając w końcu do domu z którego sączył się dym. Uno szybko wbiegł do palącego się domostwa, ale nie znalazł w nim swojej matki. Jedyne, co udało mu się z niego wyciągnąć to płaszcz jego ojca. Ta noc zmieniła całe jego życie, lecz to nie był koniec jego problemów. Nie mając gdzie się udać, ani nie mając nikogo bliskiego, wyruszył w wędrówkę przed siebie otulony płaszczem ojca. Po paru dniach wędrówki zemdlał z głodu. Gdy się obudził znajdował się w łóżku, a obok niego siedział stary mężczyzna.
-Dużo przeszedłeś czyż nie? - zapytał się dziadek. Uno spojrzał się na niego, ale nic nie odpowiedział
- Cóż zapomniałem się przedstawić. Nazywam się Mushi - powiedział starzec.
-Jestem Uno, dziękuje za pomoc - odpowiedział młodzieniec.
Minął tydzień, od kiedy Mushi - bo tak nazywał się starzec - pomógł chłopcu wrócić do sił, a gdy ten mógł w końcu wstać z łóżka, nie tracąc czasu przystąpił do trenowania, w czym starzec mu pomógł. Mijały lata, a Uno powoli dorastał i doskonalił swoje zdolności, aż pewnego dnia postanowił wyruszyć w podróż szukając swego przeznaczenia, nie zapominając również o swojej przeszłości, która odbiła piętno na jego twarzy.
WIEDZA
INFORMACJE:
- Senju - charakteryzują się młodym wyglądem i stosunkowo długim żywotem, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu.
- Akimichi - charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
- Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
- Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
- Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
- Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
- Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
- Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI:
NATURA CHAKRY: Fuuton
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 2
WYTRZYMAŁOŚĆ 10
SZYBKOŚĆ 20
PERCEPCJA 30
PSYCHIKA 3
KONSEKWENCJA 5
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 101%
MNOŻNIKI:
Gōken 10 szybkości, 10 percepcji
20|30 - szybkość ; 30|40 percepcja
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU D
GENJUTSU E
TAIJUTSU E
BUKIJUTSU E
KYUJUTSU E
KENJUTSU E
SHURIKENJUTSU E
KUSARIJUTSU E
KIJUTSU E
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE E
KATON E
SUITON E
FUUTON E
DOTON E
RAITON E
KLANOWE D
JUTSU:
Klanowe:
[ D ] Kikaichū no Jutsu: Reberu Di
[ D ] Hijutsu: Ningen no Jutsu
[ D ] Hijutsu: Mushiyose
NInjutsu:
[ D ] Suienzou no Jutsu
[ D ] Utsusemi no Jutsu
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
5 kunai oraz 5 shurikenów ukryte w saszetce przy pasku
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=3168
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=34&t=3169
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: