DANE PERSONALNE
IMIĘ: Natari
NAZWISKO:
Kazumi
KLAN:
Kakuzu
WIEK [DATA URODZENIA]: 17 lat
PŁEĆ: Kunoichi
WZROST | WAGA: 1,65 | 52 kg
RANGA: Wyrzutek
APARYCJA
WYGLĄD:
Najczęściej u Natari, bardzo zauważane są jej długie czerwone włosy. Zdrowe i jasno czerwone włosy, sięgają do łopatek. Drugą rzeczą, która najbardziej jest widoczna u Kunoichi są jej przepiękne duże zielone oczy. Oczy ozdabiają czarne, gęste długie rzęsy. Jej wzrost, jest średniej wielkości. Na co dzień, towarzyszy jej śnieżno biała cera. U Natari, można zawsze zobaczyć poważny wyraz twarzy. Lecz to nie koniec. Jej sylwetka, nie wyróżnia się zbytnio. Natari nie należy do grupy ludzi, miernego pokroju lecz jest smukła w tali. Dziewczyna na całym ciele, posiada widoczne szwy wyróżnieniem jest tylko twarz. Podsumowując Natari wyróżnia się swym wyglądem, lecz nie za bardzo od innych ludzi.
UBIÓR:
Ubiór Natari, nie jest zbyt wyróżniający się od innych. Czarna przewiewna halka, sięgająca do pępka. Przedłużeniem halki, są bandaże. Od szyi do końca prawej nogi i do kolana u lewej, i od ramion do samych koniuszków palców: bandaż, jest koloru białego. Od bioder do kolan jest czerwona suknia, z czarnymi brzegami. Suknia z przodu jest krótsza do połowy ud a z tyłu do kolan. Po bokach sukni, są rozcięcia. Na sobie Kunoichi także nosi na siebie długi aż do ziemi czarny płaszcz z kapturem, i dwoma dużymi kieszeniami po bokach. Płaszcz jest ciaśniejszy od ramion, do bioder podkreślając jej sylwetkę. Płaszcz jest zrobiony z materiału, który zatrzymuje ciepło pod ubraniem. Na nogach są czarne buty w stylu kozaków, sięgające do kolan i odsłaniające palce. Obuwie jest na lekkim podwyższeniu. Lecz to, nie przeszkadza Natari w walce...... Na szyi jest mały naszyjnik, o kształcie kółka. Podzielony jest na dwa kolory, czerwony po prawej i niebieski po lewej. Srebrna obwódka, dodaje uroku naszyjnikowi. Łańcuszek w naszyjniku, jest koloru srebrnego.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Szfy na ciele.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER:
Charakter Natari trudno ustalić, ponieważ jest cały czas zmienny w stosunku do kroków jej posunięcia. Lecz cały czas można zauważyć u dziewczyny dwie cechy, czyli spokój i opanowanie. Te dwie cechy, są podstawą charakteru Kunoichi. Ludzie często zauważają u Natari, jej niezwykły spryt i odwagę. Jej poważna mina jest zasługą opanowania, i zimnej krwi w każdej chwili. Nic i nikt nie zdenerwuje naszej Kunoichi, ani nie rozbawi. Lecz w walce można u niej czasami zaobserwować psychopatyczny uśmiech i oczywiście śmiech, który jest w stanie zdenerwować ale i też przestraszyć przeciwnika.Dziewczyna jest w stanie zacząć manipulować i kłamać w stosunku do swych przeciwników w dość łatwy sposób, dzięki czemu może od kogoś wyciągnąć informacje i posunie się do wszystkiego związanego z użyciem siły by ten śpiewał jak mu rozkaże. Jest dosyć nieufna do nowo poznanych ludzi, lecz gdy ona pozna cię lepiej i ty ją możesz na niej polegać. Natari nie jest kimś kto da się zabić, za kogoś innego. Podsumowując krótko, Natari jest osobą poważną i dosyć trudno by było ją wytrącić z naturalnego opanowania. Umie manipulować i kłamać w dość łatwy dla niej sposób, lecz i też wyciągać od innych informacje. Nie ufa nowo poznanym ludziom, lecz gdy lepiej ją poznasz może ci zaufać.
NAWYKI: Spędzanie czasu w cichym i spokojnym miejscu rozmyślając.
NINDO:
"Na końcu zawsze jest początek."
HISTORIA:
Historia naszej Kunoich, nie jest zbyt wesoła. Natari w dzieciństwie była niewinnym, i pełnym życia dzieckiem. Biegała śmiała się, i spędzała każdą wolną chwile z rodziną. Lecz pewnego dnia gdy spała coś ją obudziło, to był krzyk jej mamy. Gdy wstała, i pobiegła sprawdzić co się stało nie widziała nikogo w domu. Więc po chwili, wyjrzała za okno. Ujrzała jej rodziców, leżących na ziemi. Lecz po chwili coś wybuchło głośnym grzmotem, a po sekundzie dom zaczął się palić z każdej strony. Spanikowana Natari zaczęła uciekać w stronę wyjścia, lecz na drodze spotkała duży cień mężczyzny. Po chwili, dziewczynka zemdlała. Gdy się obudziła, nic nie pamiętała. W pewnej chwili, zaczynają zmuszać dziewczynkę do szkoleń i treningów. Natari nie miała wyboru, i poddała się. Po kolejnych treningach, zaczęli prowadzić na niej eksperymenty. Mające na celu, udoskonalenie jej ciała. W pewnym momencie, Kunoichi przypomina sobie swoje prawdziwe pochodzenie. Dziewczyna chcąca wyrwać się z tego miejsca gdzie trenowała coraz ciężej. W chwili, w której była wystarczająco silna postanowiła uciec. Uciekając zabijała wszystkich którzy chcieli ją zatrzymać i wszystkich innych z tego miejsca. Jej charakter przez ten incydent zmienił się, nie do poznania. Wesoła i niewinna dziewczynka naglę przestała się uśmiechać i śmiać, jej twarz spoważniała..... Po kilku latach gdy jest już dorosła, nic nie jest takie jak przed wypadkiem........ Teraz Kunoichi, zaczyna życie od nowa.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: - W tej wiosce kupieckiej znajduję się osada szczepu - W tej prowincji znajduję się osada klanu Akimichi,
- Członkowie klanu, oprócz charakterystycznych cech przypisanych każdemu Akamichi, znają również umiejętności klanowe,
- Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Akimichi charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem,
- W Sakai zamieszkują również osoby, pochodzące ze Szczepu Kakuzu,
- Osoby niezawiązane ze szczepem wiedzą, iż Kakuzu to żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu.
Wiedza na temat pozostałych klanów/szczepów:
- Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yusetsu
- Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują terany Atsui
- Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
- Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
- Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
- Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
- Terumi - żywiołowy, jeden z bardziej rozbudowanych i znanych szczepów, podzielony na dwie części, niezaprzeczalnie skłócone, pomieszkują na terenach Yusetsu
- Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
POSTACIE:
•Heiji-Osoba o której można powiedzieć że jest pełna Energi. Jej umiejętność polegają na regenerowaniu ran. Moim zdaniem Heiji jest osobom godną zaufania choćby mojego.....
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Jiongu
NATURA CHAKRY: Raiton
STYLE WALKI: Taijutsu | Goken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 1
WYTRZYMAŁOŚĆ 43 | 30,1(wytrzymałość nici)
SZYBKOŚĆ 50 | 60 | 36(szybkość nici)
PERCEPCJA 1 | 11
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 10
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI:
Percepcja +10 | Szybkość +10
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU E
TAIJUTSU D
BUKIJUTSU E
KYUJUTSU E
KENJUTSU E
SHURIKENJUTSU E
KUSARIJUTSU E
KIJUTSU E
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
KATON E
SUITON E
FUUTON E
DOTON E
RAITON E
KLANOWE B
JUTSU:
NINJUTSU
•Bushi no jutsu (E)
•Nawanuke no jutsu (E)
•Suimen Hoko no waza (E)
•Kawarimi no waza (E)
•Hange no jutsu (E)
•Kai (E)
•Kinobori no waza (E)
Klanowe
•Jiongu (D)
•Jiongu: Reberu Shi (C)
•Echin Shishi no Jutsu (C)
•Jiongu: Reberu Bi (B)
•Shinto Numei no Jutsu (B)
•Nuuhada no Jutsu (B)
Taijutsu
•Dainamikku Entorī (D)
•Aian Kurōī (D)
•Konoha Reppū (D)
•Konoha Senpū (D)
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
•Kabura na prawym udzie
•Kabura na lewym udzie
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
• ( Lewa kieszeń płaszczu )
•5x shiriken( Prawa kieszeni płaszczu )
•7x kunai [3x wybuchowa notka] (Prawa kabura)
•10x kunai [5x wybuchowa notka] (Lewa kabura)
•Tanto (Pod płaszczem przy pasie)
•Torba na pośladek(Pod płaszczem na pośladku)
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=2308
PH:
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=3 ... 610#p27610
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: