Strona 1 z 1
Sunadokei 砂時計
: 7 lip 2019, o 18:02
autor: Ichirou
KLEPSYDRA
Sunadokei 砂時計
Można dołączyć tylko w trakcie fabuły.
Rada upadła, a wraz z nią dotychczasowy porządek świata. Większość układów dotyczących świata shinobi straciło swą ważność, a rody stały się bardziej samodzielne. Rozpoczął się nowy rozdział historii, a już na samym jego początku pojawiły się pierwsze konflikty, które mogły zwiastować kolejne burze nad kontynentem. Karta dziejów wciąż pozostawała ledwie zapełnioną stroną, na której było wiele miejsca do zagospodarowania przez nowe, wybitne jednostki oraz inne twory, mające dopiero powstać.
Takim właśnie tworem miała stać się Klepsydra, powstała na pustyni najemnicza organizacja, działająca ponad podziałami na ogólnoświatowej arenie. Tak jak do tej pory stojąca nad wszystkimi Rada mogła dążyć do zablokowania ekspansji niezależnego od nich ugrupowania, tak teraz wszelkie przeszkody runęły niczym Kami no Hikage. Przestrzeń, na jaką zamierzała wkroczyć nowo powstała organizacja, była absolutnie wolna. Wszystkie inne instytucje, których i tak było niewiele, działały po cichu, kryjąc się po kątach. Założenia klepsydry były tego odwrotnością, ponieważ zakładały głośne zaistnienie w świecie shinobi, a potem jeszcze większy rozrost sławy, a więc też i wpływów.
Fakt, że Klepsydra dążyła do bycia na świeczniku nie wykluczał cichych działań i celów utrzymanych w tajemnicy.
Ogólna koncepcja jest dość prosta - zgromadzić grupę najzdolniejszych wojowników lub tych o wysokim potencjale i zbudować swoją pozycję na kontynencie. Najemniczy charakter ma oznaczać względną neutralność i sposobność podjęcia się niemal każdego zadania, o ile nagroda będzie odpowiednio wysoka. Renoma oraz gwarancja skuteczności powinna zaowocować w przyszłym czasie dostępem do lepszych zleceniodawców, których nie interesuje najęcie byle kogo z ulicy.
Organizacja nie reprezentuje dobra ani zła. Jej członkowie, tak jak ziarnka piasku, balansują miedzy dwoma stronami klepsydry, reprezentującymi dzień i noc, światło i ciemność.
Cel:
Zdobycie reputacji i wpływów na całym świecie shinobi jako najsilniejsza organizacja najemnicza.
Gromadzenie wiedzy i dóbr materialnych, w tym artefaktów.
Zbieranie informacji na temat ogoniastych bestii.
Eliminacja lidera mafii Ekibyo.
Odnalezienie Biblioteki Oświecenia, skompletowanie klucza żywiołów i odkrycie stojącej za nim tajemnicy.
Korzyści:
Możliwość wpłynięcia na losy świata.
Dostęp do wiedzy zdobytej przez organizację.
Ogólne:
Znakiem rozpoznawczym jest symbol klepsydry, zwykle wkomponowany w elementy ubioru.
Klepsydra nie kryje się w cieniu, lecz paraduje w pełnym słońcu. Organizacja ma być rozpoznawalna i znana wszystkim ze swej skuteczności. Nie wyklucza to jednak podejmowania się zadań o bardziej skrytym charakterze.
Grupa nie ma jednoznacznie określonego charakteru - nie jest ani dobra, ani zła. Jej członkowie mogą wybierać te zadania, które będą zgodne z ich przekonaniami.
Mimo najemniczej natury grupy korzyść finansowa nie jest jedynym wyznacznikiem, od którego zależy podjęcie się danego zadania. Reperkusje poszczególnych działań i wpływ na reputacje organizacji również są brane pod uwagę.
Przynależność do Klepsydry nie wyklucza działania na rzecz swojego klanu lub prowincji. Nie można jednak wynosić informacji na zewnątrz, a tym bardziej wykorzystywać ich przeciwko organizacji.
Hierarchia:
Asahi Ichirou - założyciel
Seinaru Kei - współzałożyciel ♱
Kuroi Kuma
Shiroyasha Kyoushi
Yamanaka Misae
Tozawa Akarui
Inuzuka Yoichi - npc
Opis będzie aktualizowany wraz z rozwojem fabularnym organizacji.