Strona 1 z 1
Saisei 再生 - Organizacja Rozwiązana
: 8 gru 2018, o 19:03
autor: Rokuramen Sennin
Saisei
再生
Można dołączyć już na etapie tworzenia KP (trzeba spełnić warunek).
Dumne Smoki, Shiro Ryu, upadły. Kiedyś tajna organizacja, czuwająca nad bezpieczeństwem Kami no Hikage i reszty świata, tajne służby odpowiadające jedynie przed Radą, dziś wygnańcy bez honoru, którzy stracili dom. Nie stracili jednak celu swojego istnienia. Smoki bardzo długo działały w ukryciu, mówiono nawet, że tak naprawdę to oni rządzą, że są szarymi eminencjami, podczas gdy Rada to tylko marionetki. W ostatnich czasach dali jednak się poznać, niczym rycerze na białych koniach - poważani, szanowani i budzący respekt ninja. Najlepszy z najlepszych, bo oddziały nie pozwalały sobie na przyjmowanie byle kogo. Po zdradzie Suzumury Hanjiego, podczas upadku Korony Świata, który był ich dowódcą, jednym z najbardziej wpływowych ludzi na świecie, spaleniu Kami no Hikage i uwolnieniu Antykreatora zaczęli zbierać się na nowo. Wielu twierdziło, że zostali rozgromieni w pył, że przestali istnieć. Smokom to odpowiadało. "Shiro Ryu umarło. Od dziś jest tylko Saisei".
Wraz ze spłonięciem Shiroi shūdōin, Białego Monstyru, głównej siedziby Białych Smoków, spłonęła cała ich historia. Członkowie, którzy przeżyli i wydostali się z płomieni Kami no Hikage, gdzie siedziba była umiejscowiona, nie sięgali do starych zwyczajów. Nie spoglądali na przeszłość. Spalone mosty miały oświetlać drogę Saisei. Pozwolili plotkom i ploteczkom ucichnąć. Uwierzyć, że naprawdę zniknęli. Było im to na rękę. Zebrali się w Głębokich Odnogach, osłabieni przez utratę dawnych przyjaciół i wzmocnieni tymi, którzy zechcieli do nich dołączyć. Jak zostało to już powiedziane - cel się nie zmienił. Zmieniły się jedynie sposoby. Zabezpieczona siedziba była punktem wypadowym, w którym członkowie mogli odnaleźć schronienie w razie potrzeby, zorganizować ekwipunek, odebrać swoje zlecenie. No właśnie, bo czym tak naprawdę stało się Saisei?
Zjawa poprowadził dawne Shiro Ryu do podziemia, gdzie Hyuuga Yuriko pozwoliła im rozkwitnąć na nowo. Odrodzić się. Honorowe Smoki zamieniły się w zwiastunów śmierci, a ich łuski stały czarne. Do radykalnego wroga potrzebne były radykalne kroki i nikt tego nie podważał. Saisei skupione było na polowaniu. Na co polowali? Głównie na Hana. Na jego popleczników, na jego sługów i w końcu - na samych Jeźdźców. Światu musiała zostać przywrócona harmonia, którą Antykreator zmiażdżył swoim butem wraz ze zniszczeniem ich domu.
Cel:
Zabicie Antykreatora.
Polowanie na sługów Antykreatora i jego popleczników, w tym Jeźdźców.
Zniszczenie zła na świecie złem koniecznym.
Samodzielne działanie członków.
Korzyści:
Dostęp do tajnej kryjówki, w której przebywanie wiąże się ze zniknięciem dla świata. W tym ukrycie przed pościgami oraz innymi graczami. W każdym z miast znajduje się ich baza wypadowa, w której dodatkowo można uzyskać pomoc w zniknięciu i przedostaniu się do Głębokich Odnóg.
Dostęp do wiedzy o Antykreatorze oraz jego poplecznikach.
Dostęp do misji Saisei.
Dostęp do trudniejszych misji, które są wyżej oceniane. Każda misja wykonana dla Saisei daje o 5/10/15/20 PH więcej. Przeciwnik na niej ma kolejno więcej PH o 100/200/300/400. Prowadzić je mogą osoby posiadające uprawnienia od rangi B.
Ogólne:
Aby dołączyć do Saisei należy mieć przynajmniej 1000 PH.
Warunkiem awansu na San jest posiadanie minimum 1400PH i przynajmniej jednej misji wykonanej specjalnie dla Saisei (minimum rangi C). Na Ni awansować można po osiągnięciu progu 2000PH i wykonanie 2 misji B. Awans na Ichi możliwy jest przy 3500PH oraz wykonanie 2 misji A, zaś na Rei - powierzenie przez Yuriko tej roli. Wiąże się to więc z wymogiem przejścia przez całą drabinę oraz zdobycie odpowiedniej renomy w organizacji i szacunku Zjawy oraz samej Yuriko.
Bycie San otwiera możliwość wzięcia udziału w trudniejszych, specjalnie premiowanych dla Saisei misjach.
Saisei często zwracają się do siebie, bądź opisują siebie jako "Feniksy".
"Cel uświęca środki".
"Jeśli chcesz złapać drapieżnika, sam musisz się stać drapieżnikiem".
Każdy z członków dobrowolnie zgadza się na przyjęcie pieczęci, która zabrania zdradzić tajemnic Saisei osobom spoza grupy. Jedynie najniższy szczebel wtajemniczenia nie posiada pieczęci.
Saisei działają w sposób tajny i skrytobójczy, ale należy pamiętać, że nie są oni zabójcami do wynajęcia. Walczą ze złem. Po prostu czasem jedynym sposobem na zwalczenie zła, jest posłużenie się tym złem.
Pozyskiwanie informacji jest bardzo istotne dla zgromadzenia, ale ze wszystkich sił członkowie klanu powinni unikać kontaktu z Karasu. Handel z nimi zazwyczaj działa bowiem w dwie strony, a Saisei nie mogą sobie pozwolić na wykrycie.
Każdy z członków Saisei posiada swój własny pseudonim, który wybiera sobie, lub jest mu nadawany, podczas oficjalnego przystąpienia do bractwa i wraz z którym otrzymuje pieczęć. Prawdziwe tożsamości członków znają Ichi wzwyż. Ponadto, podczas przyjęcia swojego pseudonimu, każdy członek otrzymuje tatuaż z liczbą odpowiadającą randze, która jest dowodem przynależności do organizacji. Podczas awansu stary tatuaż jest usuwany i zastąpiony nowym.
W związku z powyższym niewielu członków ma pojęcie o tym, co dokładnie dzieje się w Saisei, a konkretniej - co dzieje się na najwyższych szczeblach organizacji. Najniższe rangi znają zazwyczaj jedynie swojego Dowódcę, osobę, która ich zrekrutowała i te, które same się im ujawnią. Ograniczony jest również dostęp do wiedzy i Ho-o Kudo.
Zdrada karana jest śmiercią.
Hierarchia:
Rei - Przywódca całej organizacji. Ma bezpośrednią władzę "ustawodawczą" i wykonawczą. Osoba na tym stanowisku ma być ikoną samą w sobie, przynosić wraz z autorytetem strach po spalonych wrogach, łączyć mądrość i łagodność z bezwzględnością. Aktualnie posadę tę dzierży Hyuuga Yuriko. Za założyciela Saisei uznaje się jednak Zjawę, dlatego też Yuriko, mimo jego zrzeczenia się tytułu na jej cześć, uznaje go na równi sobie. Rei może być więcej.
Ichi - Najbardziej zaufani ludzie Rei, odpowiadający bezpośrednio przed nim. Są to najlepsi z najlepszych, dostający najtrudniejsze zlecenia i spinający organizację kryjówek w innych prowincjach. To oni analizują dostarczane stamtąd informacje i zajmują się rozdysponowaniem i planowaniem dalszych działań na konkretnych terenach. Rzecz jasna - razem z Rei. Zazwyczaj są cztery Ichi.
Ni - Nadzorują bezpośrednio kryjówki w innych prowincjach. Często nazywa się ich dowódcami. W nich działają, tam zajmują się wysłanymi na misje członkami organizacji, pilnują tajemnic i zbierając informacje dla Rei. Może się jednak zdarzyć tak, że Ni będzie osobistym pomocnikiem jednego z Ichi i nie będzie przywiązany do konkretnej kryjówki. Od tej rangi pojawia się dostęp do Ho-o Kudo.
San - Członek organizacji, który został wtajemniczony. Osoba taka dostaje pełen dostęp do zasobów Saisei oraz wykonuje dla nich misje. Ma obowiązek meldować się ze swoimi wynikami do Ni bądź Rei, jeśli wyniknie taka konieczność. Ich dostęp do wiedzy organizacji jest ograniczony. Nie mają również dostępu do Ho-o Kudo.
Rekrut - Osoba, która ma dopiero zostać wtajemniczona.
Hō-ō Kūdō
Stara twierdza znaleziona głęboko w górach została przez Feniksy zajęta i jest w trakcie odnawiania. Jej położenie sprawia, że tylko z jednej strony możliwe jest najechanie jej - przez wąski przesmyk w środku gór. Z innych stron otacza ją przepaść. Samotny zamek zbudowany w cieniu gór, w wielkiej pieczarze. Odsłonięta jest od tyłu, otwierając widoki na samotne szczyty unoszące się wśród chmur. Chroniona jest również przed większością wiatrów. Słychać jedynie syk i wycie powietrza w korytarzach. Na szczycie góry, która wyrasta nad fortecą, ustawiono punkt obserwacyjny, który pozwala na kontrolowanie okolicy.
Zbudowana z ciemnych, kamiennych bloków, typowego surowca dla tych regionów, stanowi budowlę zimną i solidną. Drobne okna mają stanowić punkty strzelnicze, ale powodują, że w korytarzach i pomieszczeniach jest naprawdę ciemno. Stąd też o wiele liczniejsze kandelabry i pochodnie. Meble we wnętrzu stanowią zbitek przypadkowych mebli i pojedynczych kompletów z tego, co zachowało się we wnętrzu, jednak nie zachowały się żadne prywatne przedmioty, tak jakby mieszkańcy spakowali się i opuścili po prostu to miejsce. Albo jakby wystarczająco wiele złodziejów przetoczyło się przez ten obszar. Prostota i oszczędność rządzą, warunki są spartańskie, ale powoli, wraz z odbudową, puste pomieszczenia są uzupełniane i zapełniane. Główne spotkania towarzyskie odbywają się w Wielkiej Sali, która stanowi stołówkę i zarazem salę spotkań, skąd często wyłapywani są członkowie przez przywódców i rozsyłani na misje. Wyżsi stopniem do dyspozycji mają własne gabinety, wyznaczono również salę do ćwiczeń i zbrojownię. Część z wież i lochów nadal pozostaje nieodkryta, ze względu na brak dostępności do korytarzy i schodów.
Powód, dla którego twierdza ta została porzucona i opuszczona, pozostaje nieznany.